Нова стратегія і нова айдентика Кіровоградського обласного краєзнавчого музею

Стратегію розвитку Кіровоградського обласного краєзнавчого музею та його філій на 2024 рік презентував директор музею Борис Шевченко під час загальних зборів колективу учора, 8 лютого.

 

Ключовий напрям стратегії обласного краєзнавчого музею, місія якого полягає у збереженні й популяризації матеріальної та нематеріальної культурної спадщини Центральної України, – розвиток закладу, як провідного в регіоні науково-просвітницького, науково-дослідного та науково-методичного центру. 

Як зазначив Борис Шевченко, один із пріоритетів і принципів у роботі музею – пошук і розвиток оригінальних тем, які відрізнятимуть Кіровоградський обласний краєзнавчий музей від краєзнавчих музеїв інших регіонів України. 

За словами посадовця, триває робота зі створення нового брендбуку закладу, потрібного для позиціонування музею серед партнерів та відвідувачів. Зокрема, Борис Шевченко представив учасникам зборів оновлені логотипи музею, його відділів та філій, які вперше отримали власну айдентику (зовнішній оригінальний образ). На їхню розробку музей бюджетні кошти не витрачав. 

«Нова символіка поєднала традиції та сучасності, – зазначив Борис Шевченко. – За основу логотипів взято геральдичний символ Кіровоградської області – стилізоване зображення скіфського орла. Кожен заклад обласного краєзнавчого музею виокремили за кольоровою гамою та символічними зображеннями».

 

Нові логотипи отримали:

  • Кіровоградський обласний краєзнавчий музей;
  • філія Кіровоградського обласного краєзнавчого музею – Музейно-природний заповідник «Тобілевичі»;
  • філія обласного краєзнавчого музею – заповідник-музей І.К.Тобілевича (Карпенко-Карого) «Хутір Надія»;
  • філія обласного краєзнавчого музею – «Історико-архітектурний заповідник «Свято-Хрестовоздвиженська церква»;
  • філія обласного краєзнавчого музею – Історико-меморіальний заповідник «Чорний Ворон»;
  • відділ обласного краєзнавчого музею – Меморіальний музей М.Л. Кропивницького;
  • відділ обласного краєзнавчого музею – Музей історії українського хореографічного мистецтва;
  • Регіональний центр наукових історико-краєзнавчих досліджень. 

У зборах колективу взяли участь перший заступник голови Кіровоградської обласної ради Юрій Семенюк і директор Департаменту культури та туризму обласної військової адміністрації Уляна Соколенко. 

Нові логотипи розробив кропивницький графічний дизайнер Руслан Мотько.