Обласний краєзнавчий музей розширює можливості для туристів

Центральноукраїнський обласний краєзнавчий музей створив власну мережу розповсюдження сувенірів, пов’язаних з історією та видатними місцями Кропивницького та Кіровоградської області. Відтепер гості нашого регіону зможуть придбати магніти, чашки, значки, екосумки, набори листівок, книги в головному музеї, в кожній його філії, а також – у новоствореному історико-мистецькому центрі, розташованому в Кропивницького в будівлі Музею історії українського хореографічного мистецтва навпроти площі Героїв Майдану.

 

«Один із основних принципів створення туристичної привабливості будь-якого міста – забезпечити туристам можливість придбати місцеву сувенірну продукцію, – пояснює ініціативу директор Центральноукраїнського обласного краєзнавчого музею Борис Шевченко. – У Кропивницькому бракує місць, де можна придбати сувенірну продукцію, хоча, зазвичай, в середмісті вони мають бути на кожному кроці. Раніше краєзнавчий музей пропонував відвідувачам деякі види сувенірної продукції в головному корпусі музею, деякі сувеніри продавались в окремих філіях, але після того, як ми облаштували Музейний історико-мистецький простір, ми вирішили створити там крамницю туристичних сувенірів Кіровоградщини». 

Зараз туристам пропонуються магніти з зображенням пам’яток архітектури та відомих місць Кіровоградщини; тематичні значки; чашки; сумки (шопери); друковані науково-популярні видання, присвячені історії нашого краю; книги місцевих істориків та краєзнавців, а також туристичні путівники. Асортимент сувенірів ще формується, розповів Борис Шевченко. З часом вибір сувенірної продукції стане ширшим – у залежності від запитів туристів.

 

Такі ж сувеніри можна придбати в головному корпусі обласного краєзнавчого музею та в усіх його філіях. 

Окрім крамниці сувенірної продукції, в Музейному історико-мистецькому просторі Центральноукраїнського обласного краєзнавчого музею працюватиме центр інформації та послуг, де відвідувачі зможуть отримати повну інформацію про графік роботи музею та його філій, QR-посилання на сторінки музеїв у соціальних мережах та контактні номери телефонів.